به وبلاگ پیمان پویا خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
تئوری و تکنولوژی ساخت ادوات نیمه هادی
مباحث ویژه در الکترونیک
طراحی مدارهای فرکانس بالا
طراحی مدار مجتمع خطی
طراحی مدارهای VLSI
الکترونیک
مخابرات
قدرت
کنترل
روش تحقیق
زبان انگلیسی
اعلام نمرات
دانلود کتاب
اضافات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 303
بازدید کل : 89596
تعداد مطالب : 126
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 3

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

کلاس های آمادگی آزمون نظام مهندسی ساختمان - اسفند 99

دور چهارم کلاس های آمادگی آزمون نظام مهندسی ساختمان در استان بوشهر به صورت حضوری و آنلاین در "کالج تخصصی نظام مهندسی ساختمان پویافن" برگزار خواهد شد. ویژه آزمون اسفند 99

 

شروع دوره ها از نیمه دوم آذر 1399

عمران - محاسبات: آنلاین
عمران - نظارت و اجرا: آنلاین

معماری - طراحی: حضوری و آنلاین
معماری - نظارت و اجرا: آنلاین

برق - نظارت: حضوری + آنلاین
برق - طراحی: آنلاین

مکانیک - نظارت و طراحی: آنلاین

 

این کالج مفتخر است به بالاترین آمار قبولی در سطح کشور (مستند) ...

جزوه های آموزشی رایگان
مشاوره رایگان
برنامه ریزی تحصیلی رایگان
اساتید پروازی 

 

 

شماره تماس:  1213 3358 077     و      420 0917 0912 
آدرس: بوشهر، ابتدای خیابان بهشت صادق، کوچه فردوس یک، پلاک 23 ، طبقه 2، واحد 3


.

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در جمعه 7 آذر 1399برچسب:نظام مهندسی ساختمان,بوشهر,برق,مکانیک,عمران,معماری,آزمون,آزمون نظام مهندسی, در ساعت 21:32 | |
دوره آمادگی آزمون نظام مهندسی ساختمان بوشهر


***
برای اولین بار در استان بوشهر ***



برگزاری کلاس های آمادگی آزمون نظام مهندسی ساختمان در شهر بوشهر توسط تنها نماینده رسمی سازمان نظام مهندسی استان بوشهر

 

عنوان دوره ها:
1. عمران (محاسبات، نظارت، اجرا)
2. معماری (طراحی، نظارت، اجرا)
3. برق (طراحی و نظارت)
4. مکانیک (طراحی و نظارت)
5. شهرسازی
6. نقشه برداری
7. ترافیک


تعیین مدت زمان دوره، اساتید، سیلابس آموزشی و دیگر موارد تحت نظارت مستقیم سازمان نظام مهندسی بوشهر صورت گرفته است. اساتید پروازی برتر و انحصاری، تخفیفات ویژه تا 100 درصد، جزوه آموزشی رایگان، کلاس آنلاین حل اشکال، پشتیبانی تلفنی توسط پشیبانان دوره از ثبت نام تا آزمون، آزمون آزمایشی رایگان، پذیرایی در ساعت استراحت، مشاوره حضوری رایگان با مشاور دوره، پکیج کتب مقررات ملی با تخفیف!!!

 

مشاوره رایگان تلفنی و حضوری: مهندس پویا 09120917420

مکان: بوشهر، خیابان چمران (چهارباندی)، مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری


[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در دو شنبه 24 تير 1398برچسب:نظام مهندسی,بوشهر,نظام مهندسی ساختمان,کلاس آمادگی,دوره نظام مهندسی,آزمون نظام مهندسی,عمران,معماری,برق,مکانیک, در ساعت 13:51 | |
نکات مهم هنگام نوشتن رزومه کاری

با سلام و وقت بخیر خدمت همه بازدید کنندگان عزیز. تعدادی از کاربران عزیز سوالاتی داشتن در مورد اینکه چطور میشه یه رزومه کاری قوی نوشت تا هنگام اقدام برای یافتن شفل بتوان با دیگر کارجویان رقابت نمود. در یکی از وبسایت های قوی در زیمنه کاریابی به نام آی-استخدام یک فایل مناسب برای چگونگی نوشتن رزومه کاری مناسب پیدا کردم که می تونه مورد استفاده عزیزان قرار بگیره. فایل مورد نظر رو برای دانلود در انتهای همین مطلب گذاشتم که می توانید آن را دانلود نمایید. امیدوارم این فایل بار شما مناسب بوده و به شما کمک کند.

 

دانلود فایل نحوه نوشتن روزمه کاری

 

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در دو شنبه 6 شهريور 1396برچسب:, در ساعت 20:17 | |
از سرگیری فعالیت وبلاگ

  با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز. به دلیل مشکلات و درگیری های روزمره زندگی متأسفانه برای مدتی نتوانستم به وضعیت وبلاگم رسیدگی کنم. در این مدت از نظر اخبار پیرامون مباحث علمی برق کمی عقب موندیم و مهم ترین مشکلی که به وجود آمده، از دسترس خارج شدن برخی از فایل هایی بود که به صورت پیوست برای دانلود بازدید کنندگان عزیزمون در وبلاگ قرار داده بودیم. از اینکه طی این مدت نتوانستم پاسخگوی سوالات یا پیام های ارسالی عزیزان باشم هم بسیار اندوهگین هستم.

  از اینرو من صمیمانه طلب پوزش میکنم و تلاش میکنم باز هم همچون رویه گذشته بتوانیم در کنار هم باشیم.

  خبر خوب اینه که در سری جدید وبلاگ نویسی میخوام علیرغم مسائل علمی و تحقیقاتی، مسائل مربوط به بازار کار برق رو هم تحت بررسی و پوشش قرار بدیم. در این صورت عزیزان محصل و دانشجویان رشته تحصیلی برق می تونن پیش از پایان تحصیل، بازار کار رو بهتر بشناسن و متناسب با نیاز بازار به فراگیری علوم و فنون مورد نیاز بپردازند.

  با آرزوی سربلندی برای همه عزیزان

 


 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در دو شنبه 6 شهريور 1393برچسب:, در ساعت 19:56 | |
تصویب قانون ممنوعیت تولید و توزیع لامپ رشته ای در هیات دولت/ آخرین فرصت 26 آذر95

هيات وزيران، قانون حذف استفاده از لامپ هاي رشته اي را تصويب كردند. براساس اين تصميم، ثبت سفارش و ورود لامپ هاي رشته اي با توان بالاي 40 وات ممنوع بوده و خطوط توليد داخلي نيز بايستي حداكثر ظرف مدت 8 ماه از تاريخ ابلاغ مصوبه، جمع آوري و پروانه هاي بهره برداري مربوطه باطل شود.

 

(به ادامه مطلب بروید...)

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در دو شنبه 7 تير 1395برچسب:, در ساعت 16:0 | |
تلفن همراه را یک دقیقه ای شارژ کنید

به گزارش لیزنا، دانشمندان در دانشگاه استنفورد توانستند با جایگزین کردن نوعی از آلومینیوم به جای لیتیوم، باتری‌ هایی بسازند که ظرف یک دقیقه به‌ طور کامل شارژ شوند.

پروفسور هانگجي ‌داي در اين ‌باره گفت: باتري‌ جديد با ۳ فاكتور سرعت بالاي شارژ شدن، عمر بالاتر و ايمن‌تر بودن براي محيط‌ زيست به‌ زودي بازار‌هاي جهان را تصاحب خواهد كرد.

 

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در پنج شنبه 20 فروردين 1394برچسب:, در ساعت 20:22 | |
دانلود راهنمای اجرای Cadence در VMware

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز. در این پست نحوه نصب نرم افزار Cadence و راه اندازی آن از طریق برنامه ایستگاه مجازی (VMware Workstation) را با هم مرور کنیم. ابتدا برای آشنایی بیشتر از مشخصه و توانایی های نرم افزار VMware، معرفی مختصری از آن ارائه می دهیم. سپس برنامه را از طریق همین نرم افزار راه اندازی می کنیم. فایل آموزشی مورد نظر را می توانید از طریق لینک زیر دانلود نمایید. برای دانلود فایل بر روی کلمه دانلود کلیک نمایید.

 

 

دانلود

 

موفق و پیروز باشید...

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در پنج شنبه 24 مهر 1389برچسب:, در ساعت 3:57 | |
فایل آموزش برنامه Cadence

با سلام 

برنامه Cadence از قوی ترین نرم افزار های کامپیوتری در شبیه سازی مدارات الکترونیکی به ویژه مدارات فرکانس پایین می باشد. از اینرو فراگیری استفاده از این بسیار مفید خواهد بود. در ادامه برای محققین عزیز راهنمای آموزش کار با این نرم افزار را قرار داده ایم. برای دانلود فایل مربوطه بر روی کلمه دانلود کلیک کنید.

 

 

دانلود

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در دو شنبه 21 مهر 1393برچسب:, در ساعت 18:38 | |
دانلود برنامه ایستگاه ماشیم مجازی (VMware)

دوستان وقت بخیر ...

امیدوارم که اوقات به کامتان باشد. ابتدا اجازه می خوام که فرا رسیدم عید سعید غدیر خم  را خدمت یکایک دوستان تبریک عرض نمایم. همانطور که پیشتر وعده داده بودیم در این پست برای شما عزیزان لینک دانلود برنامه VMware را قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی به برنامه مذکور دسترسی داشته باشید. در زیر دو لینک از دو سایت متفاوت قرار داده شده است. هر دو برنامه مربوط به ورژن 10 برنامه می باشد. این ورژن با ویندوز 8 نیز سازگار است. لذا توصیه می شود که محققین عزیز از این ورژن برنامه استفاده نمایند.

پس از کلیک بر روی لینک های زیر، به صفحه جدید می روید که می تواند در آن سایت اقدام به دانلود برنامه نمایید.

پیروز و سربلند باشید.

 

 

لینک شماره 1

 

لینک شماره 2

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در دو شنبه 21 مهر 1393برچسب:, در ساعت 18:10 | |
کلاه الکتریکی " تفکر" برای افزایش سرعت یادگیری

زمانی که ما انسانها مرتکب اشتباهی می شویم یک واکنش "وای" غیرارادی در مغزمان ایجاد می شود که بواسطه ولتاژ منفی کوتاه مدت در قشر میانی قسمت جلوی مغز است. این نکته ای است که دانشمندان آن را بررسی کرده اند که دلیل این واکنش را بفهمند.
برای آزمایش اینکه این پاسخ به اشتباه چه تاثیری بر رفتار ما دارد دو روانشناس از دانشگاه واندربیلت ، کلاهی طراحی کرده اند تا با جریان پایین برق ، ولتاژ منفی مغز را شبیه سازی کنند.

 

آنها نتیجه گرفتند که ولتاژ مغز در یادگیری نقش دارد و به مغز اجازه دهد که از اشتباهات درس بگیرد. برای آزمایش این کلاه به هر یک از به داوطلبان کار آموزشی با ضریب اشتباه بالا داده شد. آنها باید از طریق روش آزمون و خطا می فهمیدند که کدامیک از کلیدهای روی دسته بازی مربوط به کدام رنگ نمایش داده شده روی صفحه مانیتور است. این آزمایش با سیگنال گاه و بیگاهی که نشان می داد کدام شرکت کننده اشتباه می کند ، پیچیده تر نیز می شد. برای سخت تر کردن آن ، شرکت کنندگان باید در کمتر از 1 ثانیه جواب صحیح را می دادند.پس از مدتی ، اشتباهات داوطلبان کمتر و در پی بردن به اشتباهاتشان سرعت بیشتری داشتند.

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:, در ساعت 23:54 | |
ماشین ظرف شویی که نه به اب نیاز دارد نه به برق

این طرح برای طراحی یک سیستم ظرفشویی بدون تأمین برق و آب از خارج سیستم ارائه شده است. در واقع این سیستم برق و اب مصرفی را باید خودش تهیه کند. قدری عجیب به نظر می‌رسد ولی این طرح تدارک آب را از رطوبت موجود در هوا و تدارک برق را از طریق تبدیل بیوگاز به انژی الکتریسیته گرفته است.

 

به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:, در ساعت 23:43 | |
شهيد عباسپور آينده صنعت آب و برق را تضمين کرد

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی گفت: اقدام‌های اثرگذار شهید دکتر حسن عباسپور وزیر پیشین نیرو در اوایل انقلاب، آینده صنعت آب و برق را تضمین کرد.

 

 

به گزارش "برق نيوز" معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی گفت: اقدام‌های اثرگذار شهید دکتر حسن عباسپور وزیر پیشین نیرو در اوایل انقلاب، آینده صنعت آب و برق را تضمین کرد. 

به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:, در ساعت 23:38 | |
شروع گسترده توليد برق از زباله در ایران

تولید برق از زباله در کشورهای مختلف جهان سابقه ای چندین ساله و در بعضی موارد بیش از یک دهه دارد ولی در ایران از دو سال پیش این تکنولوژی مورد استقبال قرار گرفته است. شهرداری های کشور به فکر افتاده اند تا با تبدیل زباله به برق علاوه بر حفظ محیط زیست نگاهی به درآمد حاصل آن داشته باشند.

 

 

به گزارش "برق نيوز" تولید برق از زباله در کشورهای مختلف جهان سابقه ای چندین ساله و در بعضی موارد بیش از یک دهه دارد ولی در ایران از دو سال پیش این تکنولوژی مورد استقبال قرار گرفته است. شهرداری های کشور به فکر افتاده اند تا با تبدیل زباله به برق علاوه بر حفظ محیط زیست نگاهی به درآمد حاصل آن داشته باشند.

به ادامه مطلب بروید...

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:, در ساعت 23:32 | |
بهترین توصیه برای نویسنده شدن

 

هنگامی که برای اولین بار تصمیم به نویسندگی حرفه‌ای گرفتم، سعی می‌کردم هر منبعی که مورد توجهم بود را مورد مطالعه قرار بدهم و در مورد آن به تحقیق و تفکر بپردازم تا بتوانم آنچه که شایسته یک نویسنده حرفه‌ای است را در ذهنم خلق کنم.
مشغول مطالعه در منابع گوناگون برای یافتن موضوعی مناسب بودم که به یاد کلاس نویسندگی 2 سال قبلم افتادم! استادمان همیشه این توصیه را به ما می‌کرد؛

 

تنها راه نویسنده شدن، نوشتن است!!

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:, در ساعت 23:3 | |
فایل PDF درس مدار های توان پایین 2 - دکتر عطابخش

با سلام خدمت دانشجویان عزیز

در ادامه فایل های ارائه شده مربوط به 3 فصل دوم درس الکترونیک توان پایین دکتر عطابخش به صورت یکجا برای دانلود گذاشته شده است. برای دانلود بر روی کلمه دانلود کلیک کرده و پس از ورود به صفحه جدید بر روی آیکن Download This File کلیک نمایید.

 

دانلود

پیروز باشید.

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:, در ساعت 3:54 | |
پروژه درس الکترونیک توان پایین

درود بر بازدید کنندگان وبلاگ.

در این پست قصد داریم چند موضوع تحقیقاتی الکترونیک دیجیتال که مربوط به درس توان پایین دکتر عطابخش نیز می باشد را برایتان معرفی نماییم. دوستان می توانند برای دانلود مقالات مورد نظر از موضوع انتخابی به پست قبلی مراجعه کنند. مطالب به گروه های زیر تقسیم می شوند:


   - RAMs -->  SRAM + DRAM

   - Dynamic Body Biasing

   - Multi-Threshold Voltage System

   - Sub-Threshold

   - Low Power MUX

   - Low Power Adder

   - Piplining

  دانشجویان عزیز میتوانند مباحث دیگری نیز که مرتبط با مدار های دیجیتال توان پایین است را نتخاب کنند.

موفق باشید.

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, در ساعت 19:12 | |
نحوه دانلود رایگان مقالات علمی از ژورنال های ISI

با سلام خدمت دوستان.

از آنجایی که وضع تحریم های اقتصادی، مالی و علمی کشورمان منجر به عدم امکان انتقال پول توسط بانک ها که نتیحه آن مسدود شدن حساب کاربری اکثر دانشگاه ها شده است، در ادامه نحوه دانلود رایگان مقاله را برایتان به صورت گام به گام از سایت های علمی به صورت کامل نوشته ایم. برای دانلود فایل آموزشی بر روی آیکن Download کلیک کنید.

 

 

Download

 

با آرزوی موفقیت برای تمامی پژوهشگران عزیز.

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در جمعه 12 ارديبهشت 1389برچسب:, در ساعت 16:31 | |
نحوه صحیح نگهداری باطری های موبایل و لب تاب

با توجه به رشد بی وقفه علم الکترونیک و استفاده زیاد از باطری در دستگاههای مختلف این مطلب  را در زمینه باطری برایتان می نویسم. 

باطری ها انواع مختلف دارد و آخرین تکنولوژی در باطری های جدید نوع (لتیوم ایون ) است که به علت مزایای زیاد مورد استفاده خیلی از شرکتها قرار گرفته است. 

 ولی مواردی را برایتان ذکر میکنم که باعث میشو د عمر باطری شما بیشتر شود و مقدار نگه داشتن شارژ هم افزایش پیدا میکند.

 

به ادامه مطلب بروید...

 

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در سه شنبه 12 فروردين 1393برچسب:, در ساعت 1:25 | |
سال نو مبارک

عید نوروز بر تمامی پارسی زبانان مبارک باد

با آرزوی سالی سرشار از موفقیت و شادی

 

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, در ساعت 17:21 | |
فایل PDF درس مدار های توان پایین 1 - دکتر عطابخش

با سلام خدمت دانشجویان عزیز

در ادامه فایل های ارائه شده مربوط به 3 فصل اول درس الکترونیک توان پایین دکتر عطابخش به صورت یکجا برای دانلود گذاشته شده است. برای دانلود بر روی کلمه دانلود کلیک کرده و پس از ورود به صفحه جدید بر روی آیکن Download This File کلیک نمایید.

 

دانلود

 

پیروز باشید

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, در ساعت 19:37 | |
زمان تحویل پروژه Silvaco درس تئوری و تکنولوژی دکتر عطابخش

 

اطلاعیه درس تئوری و تکنولوژی

 
مهلت تحویل پروژه های درس تئوری و تکنولوژی ادوات نیمه هادی 1 تمدید شد. بدین ترتیب دانشجویان تا تاریخ پانزدهم بهمن ماه فرصت دارند تا پروژه های خود را به ایمیل استاد عطابخش ارسال نمایند. پروژه هایی که بعد از این تاریخ ارسال شوند ترتیب اثر داده نمی شوند. همچنین تاریخ اعلام شده دوباره تمدید نمی شود. نمره پروژه سوم در مقایسه با دو پروژه قبلی بیشتر است. لذا دانشجویان عزیز سعی کنند پروژه کاملی را در زمان مقرر ارائه نمایند.
 
موفق باشید          
دکتر عطابخش          
[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, در ساعت 18:14 | |
دانلود کتاب

با سلام خدمت دوستان. در ادامه لینک دانلود کتاب سیستم های مخابراتی ماهواره و همچنین یک جزوه مرتبط برای دانلود گذاشته شده است. این کتاب فارسی بوده و می تواند مرجع مناسبی برای آشنایی با سیستم های ماهواره ای تلقی گردد. برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

دانلود کتاب

دانلود جزوه

 

این مطلب توسط آقای هادی راشد زاده در این وبلاگ منتشر شده است.

موفق باشید.

 

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در شنبه 21 دی 1392برچسب:, در ساعت 10:53 | |
تاریخ نهایی تحویل گزارش ارائه مقاله درس RF

 

اطلاعیه درس مدارهای فرکانس بالا

آخرین مهلت تحویل گزارش های مربوط به مقالات ارائه شده درس طراحی مدار های فرکانس بالا سه شنبه 17 دی ماه می باشد. آن دسته از دانشجویانی که طی جلاسات برگزار شده توانستند مقاله خود را ارائه دهند موظفند تا قبل از زمان مقرر گزارش خود را در قالب فایل word و به زبان فارسی به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

Pouya.Education@yahoo.com

زمان اعلامی به هیچ وجه تمدید نمی شود.

با آرزوی موفقیت          

دکتر چراغی شیرازی      

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در دو شنبه 16 دی 1387برچسب:, در ساعت 8:44 | |
زمان تحویل پروژه Silvaco درس تئوری و تکنولوژی دکتر عطابخش

 

اطلاعیه درس تئوری و تکنولوژی

 
آخرین مهلت تحویل پروژه های درس تئوری و تکنولوژی ادوات نیمه هادی 1 روز دهم بهمن ماه است. پروژه هایی که بعد از این تاریخ ارسال شوند ترتیب اثر داده نمی شوند. نمره پروژه سوم در مقایسه با دو پروژه قبلی بیشتر است. لذا دانشجویان عزیز سعی کنند پروژه کاملی را در زمان مقرر ارائه نمایند.
 
موفق باشید          
دکتر عطابخش          
 
 
[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در یک شنبه 15 دی 1387برچسب:, در ساعت 22:24 | |
اطلاعیه درس پردازش سیگنال دیجیتال DSP دکتر اسمائیل بیگ

 

قابل توجه دانشجویان درس DSP دکتر اسمائیل بیگ - نیمسال اول 93-92

 

باتوجه به اینکه تاریخ امتحان میانترم درس پردازش سیگنال دیجیتال دکتر اسماعیل بیگ با امتحان پایانترم تعداد زیادی از دانشجویان همزمان بود، به درخواست دانشجویان و با موافقت استاد مربوطه، تاریخ میانترم و پایانترم این درس  تغییر کرد. تاریخ های جدید برگزاری امتحانات در زیر آمده است. دانشجویان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل داده شده توسط دکتر اسماعیل بیگ پیگیری های لازم را به عمل آورند. خواهشمند است این موضوع را به اطلاع دیگر دانشجویان نیز برسانید.


میانترم: 5 بهمن


پایانترم: 15 بهمن ماه

 

این مطلب توسط آقای وحید صبوری در این وبلاگ انتشار داده شده است.

موفق باشید.

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, در ساعت 18:6 | |
دانلود کتاب حل المسائل طراحی مدار های RF - نوشته لودویگ و باگدانوف

   با سلام. در ادامه لینک کتاب حل المسائل  طراحی مدار های RF ویرایش اول نوشته راینهولد لودویگ و جین باگدانوف برای دانلود گذاشته شده است. کتابی که دانشجویان از آن استفاده می کنند، ویرایش دوم می باشد. ولی متأسفانه بعد از ساعت ها جستجو در اینترنت کتاب مورد نظر یافت نشد. خوشبختانه مشاهدات حاکی از آن است که تفاوت این دو ویرایش در سوالات پایان فصل محدود به 4 - 5 سؤال می باشد.  از اینرو عزیزان می توانند از این کتاب به عنوان راهنما استفاده نمایند. بر روی لینک زیر کلیک کرده و فایل مذکور را در صفحه باز شده دانلود نمایید.

 

حل المسائل طراحی مدار RF - ویرایش اول

 

پیروز باشید.

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در یک شنبه 8 دی 1392برچسب:, در ساعت 20:12 | |
فایل PDF درس تئوری و تکنولوژی ساخت ادوات نیمه هادی 1-3

با سلام. در ادامه لینک مربوط به فایل فصل پنجم درس تئوری و تکنولوژی ارائه شده توسط دکتر عطابخش  را ارائه نموده ایم. برای دانلود فایل مربوطه، بر روی "دانلود" کلیک کنید. سپس به صفحه جدیدی وارد می شوید. برای دانلود فایل بر روی آیکن Downlaod This File کلیک نمایید.

 

دانلود

 

موفق باشید.

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:, در ساعت 19:22 | |
دانلود برنامه Silvaco

  با سلام. با توجه به درخواست تعدادی از کاربران مبنی بر معرفی مرجعی برای دانلود برنامه سیلواکو به دلیل وجود مشکل در دانلود برنامه قبلی، در ادامه لینک مربوطه گذاشته شده است. بر روی لینک کلیک کنید و به صفحه جدید وارد شوید. در آنجا می توانید برنامه مورد نظر را دانلود کنید.

 

لینک برنامه سیلواکو 2007

 

موفق باشید.

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در سه شنبه 3 دی 1392برچسب:, در ساعت 19:37 | |
ارسال گزارش مقاله فرکانس بالا

    با سلام. دانشجویانی که درس طراحی مدار های فرکانس بالا را با دکتر چراغی شیرازی دارند، باید اصل مقاله و گزارش ارائه مقاله (PDF) را تا تاریخ 20 دی ماه به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند. درغیر این صورت از ارسال نام آنها در گزارش ارسالی به استاد در تارخ نامبرده معذور خواهیم بود. گزارش ها نیز در روز های آینده در بخش های متفاوت و در گروه های متفاوت مطلبی از طریق همین وبلاگ ارائه خواهد شد.

 

POUYA.EDUCATION@YAHOO.COM

 

پیروز باشید.

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در دو شنبه 2 دی 1392برچسب:, در ساعت 1:54 | |
یلدا مبارک





محفل آریایی تان طلایی



دل هایتان دریایی


شادی هایتان یلدایی


پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی 



 
 
 
[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در شنبه 30 آذر 1392برچسب:, در ساعت 22:33 | |
دانلود کتاب

    با سلام. در ادامه فایلی شامل سه جلد کتاب مربوط به سیستم های ماهواره ای پیرامون درس مباحث ویژه در الکترونیک 1  دکتر اصغر ابراهیمی ارائه گردیده است. کتاب ها با نام های سیستم های ارتباطی ماهواره ای (ویرایش چهارم و پنجم) و همچنین کتاب مهندسی سیستم های ارتباطات ماهواره ای می باشند. برای دانلود بر روی کلمه Download کلیک کرده و پس از ورود به صفحه جدید بر روی آیکن Download This File کلیک کنید.

 

Download

 

موفق باشید.

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:, در ساعت 3:45 | |
فایل PDF درس تئوری و تکنولوژی ساخت ادوات نیمه هادی 1-2

با سلام. در ادامه لینک مربوط به فایل فصل چهارم درس تئوری و تکنولوژی ارائه شده توسط دکتر عطابخش  را ارائه نموده ایم. برای دانلود فایل مربوطه، بر روی "دانلود" کلیک کنید. سپس به صفحه جدیدی وارد می شوید. برای دانلود فایل بر روی آیکن Downlaod This File کلیک نمایید.

با طلب پوزش از دوستان، فایل مربوط به فصل چهارم که پیشتر آپلود شده بود، فایل ناقص بود و پوشش دهنده تمامی مطالب ارائه شده نبود. لطفاً برای فصل چهارم فایل زیر را دانلود نمایید.

 

دانلود

 

موفق باشید.

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در جمعه 15 آذر 1388برچسب:, در ساعت 8:22 | |
راهنمای فارسی برنامه سیلواکو

  با سلام خدمت دوستان. در ادامه فایل راهنمای فارسی برنامه Silvaco برای دانلود گذاشته شده است. این فایل در بر گیرنده مباحث زیر می باشد:

- راهنمای تصویری گام به گام نصب برنامه Silvaco

- معرفی شرکت Silvaco

- معرفی ساختار برنامه Silvaco

- معرفی دستورات پرکاربرد برنامه Silvaco

بر روی آیکون زیر کلیک کنید و پس از رفتن به صفحه جدید بر روی آیکون Download This File کلیک کنید.

 

DOWNLOAD

 

برنامه Silvaco نیز در پیام های قبلی برای دانلود گذاشته شده است.

با آرزوی موفقیت برای دوستان.

 

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:, در ساعت 2:4 | |
سفارش کتاب

با سلام. تعداد 2O جلد کتاب راهنمای جامع ADS نوشته ی دکتر مسعود دوستی از انتشارات دانشگاه علوم تحقیقات تهران سفارش داده شده است و از ابتدای هفته آینده در دسترس دوستان خواهد بود. لذا علاقه مندان می توانند از تاریخ 26 آذر ماه با مراجعه به کتاب فروشی پارکر(شهبازی فر) به آدرس: بوشهر - خ لیان - پاساژ توحید، و کتاب را تهیه نمایند. همچنین شایان ذکر است تعداد 5 جلد دیگر از کتاب طراحی مدار های RF سفارش داده شده است. از این رو اگر دوستان همچنان موفق به خرید کتاب نشده اند در ابتدای هفته آینده پیگیر موضوع شوند.

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:, در ساعت 20:25 | |
پروژه مدار های فرکانس بالا - بهینه سازی

با سلام خدمت دوستان. به عنوان پروژه شماره چهار درس فرکانس بالا استاد چراغی شیرازی بنا بر تحلیل و بهینه سازی یک مدار RF می باشد. در ادامه یک لینک گذاشته شده است. با کلیک بر روی "مثال" به صفحه ای خواهید رفت که در آنجا چند مثال متفاوت با توضیحات کامل را مشاهده خواهید نمود. از این مثال ها می توانید به عنوان نمونه استفاده نمایید.

 

مثال

 

موفق باشید.

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:, در ساعت 20:18 | |
Jitter چیست؟

Jitter یک پدیده بحث بر انگیز و پیچیده است که همگی دوست دارند درباره آن بدانند ولی از پرسیدن می ترسند!!! جیتر در واقع یک خطای زمانی است . این خطا به وسیله تاخیرهای مدارها از یک وسیله به وسیله دیگر به وجود می آید. در واقع اگر در یک سسیتم صدای دیجیتال، پالس های دیجیتال ،همزمانی کامل با پالس های همزمانی نداشته باشند و در تغییر حالت از یک سطح ولتاژ به سطح دیگر کند باشند ، خطای Jitter پدید می آید. این خطا در مدارات I/O driver دیجیتال ، سرعت چرخش CD-R در دستگاه رکوردر ، پالس های Word Clock دیجیتال ، ترانسفورماتورها و کابلهای دیجیتال ممکن است رخ دهد. این اتفاق ممکن است در خصوصیاتی همچون فرکانسی از پالس های پی دی پی ، دامنه سیگنال، و یا فاز سیگنال های دوره ای رخ دهد.


 به ادامه مطلب بروید ...

 

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در شنبه 2 آذر 1392برچسب:, در ساعت 23:3 | |
نصب کتابخانه قطعات در برنامه ADS

با عرض سلام خدمت هم کلاسی های عزیز. برای درس طراحی مدارهای فرکانس بالا دو پروژه نرم افزاری داریم.در پروژه اول که ترسیم منحنی ولتاژ - جریان یک ماسفت است، نیاز به نصب کتابخانه مورد نظر است. عده ای از دوستان در این قسمت به مشکل برخورده اند. لذا لازم دیدم پاره ای از توضیحات را خدمتتون ارائه کنم. کتابخانه مذکر در اختیار دوستان قرار گرفته است.

برای نصب کتابخانه ابتدا به فایل فرکانس بالایی که اینجانب در اختیارتان قرار دادم رفته و در مسیر زیر قرار بگیرید:

فرکانس بالا >>>فایل برنامه ADS >>> فایل Designkit

 

سپس فایل زیپ شده tsmc_rfcmos018_v5a را کپی کرده و در مسیر زیر قرار بگیرید:

 

Drive C>>>فایل ADS2008U1 >>> فایل  design_kit

 

سپس فایل زیپ شده کتابخانه tsmc_rfcmos018_v5a را که قبل تر کپی کرده بودید، در این قسمت Paste کنید.  در این لحظه شما کتابخانه را در اختیار دارید و آن را در مسیر مناسب قرار داده اید. حال برای نصب آن بر روی برنامه مطابق دستور های نوشته شده در فایل کمکی نصب کتابخانه که در همان فایل فرکانس بالا در قسمت Help قرار داده شده بود، عمل کنید. در قمستی Install ADS Design Kit برای Unzip کردن فایل از شما مسیر فایل را می خواهد. شما نیز مسیری را که فایل زیپ شده کتابخانه مذکور را قرار دادید، معرفی کنید و سپس دکمه OK را بزنید. کتابخانه با موفقیت نصب خواهد شد.

دوستان عزیز اگر برای نصب کتابخانه باز هم به مشکل برخوردید، می توانید از طریق E-Mail یا تماس تلفنی سوالات خود را بپرسید.

 

موفق باشید.

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:, در ساعت 20:37 | |
سفارش کتاب طراحی مدارهای RF دکتر مسعود دوستی

   با عرض سلام خدمت دوستان. کتاب درسی طراحی مدارهای RF ترجمه دکتر مسعود دوستی از انتشارات دانشگاه علوم تحقیقات تهران به چاپ رسید و به بوشهر ارسال شد. از این رو آن دسته از عزیزانی که درس طراحی مدارهای فرکانس بالا را با خانم دکتر چراغی شیرازی دارند، می توانند از تاریخ 19 آبان 1392 (یکشنبه) به کتاب فروشی پارکر (شهبازی فر) به آدرس: بوشهر - خیابان لیان - پاساژ توحید - مراجعه نموده و برای خرید این کتاب اقدام نمایند. تنها 100 جلد از کتاب مذکور به چاپ رسیده که 25 جلد آن نیز به بوشهر ارسال شده است. لذا علاقه مندان هر چه سریع تر برای تهیه آن اقدام نمایند.

لازم به ذکر است متأسفانه همچنان کتاب راهنمای جامع نرم افزار ADS به چاپ نرسیده است. بنا به قول های داده شده این کتاب نیز تا ابتدای آذر ماه ارائه بازار خواهد گردید.

 

 

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:, در ساعت 16:23 | |
فایل PDF درس تئوری و تکنولوژی ساخت ادوات نیمه هادی 1-1

      با سلام خدمت دوستان. در ادامه لینک های مربوط به فایل های سه فصل اول ارائه شده درس تئوری و تکنولوژی ساخت ادوات نیمه هادی 1 توسط دکتر عطابخش را ارائه نموده ایم. برای دانلود فایل مربوطه بر روی کلمه دانلود کلیک کنید. سپس به صفحه جدیدی وارد می شوید. برای دانلود فایل بر روی آیکن Downlaod This File کلیک نمایید.

 

دانلود

 

 

به دلیل پاره ای از مشکلات برای مدت زمانی دسترسی این فایل غیر ممکن بود ولی خطای موجود رفع شد. بازدیدکنندگان عزیز اگر برای دانلود فایل مذکور همچنان با مشکل مواجه هستند، لطفاً در بخش نظرات اطلاع رسانی نمایند.

با آرزوی موفقیت روزافزون برای دوستان.

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:, در ساعت 16:2 | |
فایل Crack برنامه ADS

سلام. فایل Crack برنامه ADS را می توانید از لینک زیر دانلود کنید. پس از کلیک کردن بر روی کلمه دانلود به صفحه جدید می روید و برای دانلود فایل بر روی آیکن Download This File کلیک نمایید.

 

دانلود

 

 

 

 

[+] نوشته شده توسط پیمان پویا در شنبه 27 مهر 1392برچسب:, در ساعت 2:5 | |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 18 صفحه بعد

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفأ جهت ایجاد یک فضای مفرح علمی برای آن دسته از عزیزانی که تمایل به ارتقاء سطح معلومات خود در رشته مهندسی برق را دارند، ایجاد شده است.
آرشيو
تير 1402
شهريور 1396
تير 1395
فروردين 1394
مهر 1393
خرداد 1393
ارديبهشت 1393
فروردين 1393
اسفند 1392
بهمن 1392
دی 1392
آذر 1392
آبان 1392
مهر 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
دی 1390
تير 1390
خرداد 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
پیمان پویا
لينكستان
انجمن مهندسی برق و الکترونیک
مرجع تخصصی برق و کامپیوتر
ایران الکترونیک
باشگاه مهندسین ایرانی
شعر و ادبیات
ALL SARA
مرجع مهندسی برق
علم و فناوری روز دنیا
وبلاگ برق دانشگاه خلیج
بانک مقالات مهندسی
وبلاگ مهندس محسنی فرد
وبلاگ اختصاصی برق بوشهر
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ اختصاصی پیمان پویا و آدرس peymanpouya.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

مرجع دیتا شیت
مشتقگیری آنلاین
انتگرال گیری آنلاین
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , peymanpouya.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com